Privéwandelingen door heel Nederland

Wat mag je verwachten van de wandeling?

Een wandeling van zo'n 2,5 uur of naar uw wens

Je leert over de basisregels van het wildplukken en het werken met (medicinale) planten.

Kom heerlijk tot rust en tegelijkertijd komen je zintuigen tot leven

We drinken een wild drankje en wild hapje

Je komt geïnspireerd, wijzer en blij weer thuis

Wat mag je verwachten
van de wandeling?

Een wandeling van zo'n 2,5 uur of naar uw wens

Kom heerlijk tot rust en tegelijkertijd komen je zintuigen tot leven

We drinken een wild drankje en wild hapje

Je komt geïnspireerd, wijzer en blij weer thuis

Alle informatie op een rijtje

Voor wie?

Voor iedereen die iets anders wil dan anders.

Familie-uitje, vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje, vriendengroep-uitje, verjaardagcadeau,etc.

Kosten?

Een privéwandeling is te boeken vanaf €300,-

De prijs is afhankelijk van het aantal personen, locatie en duur van de wandeling.

Praktische informatie basiswandeling

• Een basiswandeling duurt ongeveer 2,5 uur, we wandelen maximaal 3 a 4 km
  • Je ziet, ruikt en proeft, afhankelijk van het seizoen, zo’n 20 verschillende soorten kruiden, bessen, noten, wortels en bloemen.
  • We drinken een wild drankje (neem je eigen mok mee)
  • Maximaal 25 personen per gids

Aangepaste wandeling

Mocht je niet alleen een wildplukwandeling willen maar dit combineren met bijvoorbeeld vuur maken, vogels spotten, bosbaden, meditatie, geneeskrachtige zalf/tinctuur maken of iets anders laat het ons dan weten.

Privéwandeling boeken/aanvragen

Stuur een mail naar welkom@wildeschool.nl met de volgende gegevens:

• Regio waar u een wildplukwandeling wenst
  • Heeft u zelf een locatie of moet de Wilde School een locatie zoeken?
  • Aantal deelnemers aan de wandeling
  • Volwassenen, kinderen of gemengd
  • Datum of periode van de wandeling
  • Wat voor type uitje (familie-uitje, vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje, vriendengroep-uitje, verjaardagcadeau, etc.)
  • Basiswandeling of aangepaste wandeling, wat zijn uw wensen?
  • Factuurgegevens

Veelgestelde vragen

Kan ik de wandeling annuleren/de datum wijzigen?

Een geboekte wandeling kan geannuleerd of gewijzigd worden door contact op te nemen via welkom@wildeschool.nl, wijzigen of annuleren kost €25,00 aan administratiekosten.

Annuleringsvoorwaarden

• Privéwandelingen kunnen tot 14 dagen voor de start van de wandeling geannuleerd worden. U ontvangt het volledige bedrag (verminderd met de administratiekosten van €25,00) teruggestort op uw rekening.
  • Bij privéwandelingen die tussen 7 en 14 dagen afgezegd worden, ontvangt u 50% van het bedrag terug (verminderd met €25,00 administratiekosten op uw rekening).
  • Bij privéwandelingen minder dan 7 dagen voor de start van de wandeling krijgt u geen geld meer teruggestort.

Cadeaubon wildplukwandeling of cursus?

Een leuk en origineel cadeau voor een verjaardag maar ook voor Sinterklaas, Kerst, een bepaald jubileum of voor zomaar.

Deze cadeaubon kan worden gebruikt voor een wilde wandeling of online cursus bij de Wilde School.

In bijna elke provincie zijn wilde wandelingen te vinden. Bijvoorbeeld wildplukwandelingen, bosbaden, eetbare paddenstoelenwandeling en meer.

Je kunt de cadeaubon ook inzetten voor een online cursusBijvoorbeeld over wildplukken, je eigen natuurlijke apotheek, voedselbos, bodem, paddenstoelen etc.